alweer verder.140626

Na een relaxte middag waarin Luna werd bezig gehouden door de camping kinderen:
En deze kinderen ook uitgebreid mijn caravan hebben bekeken was ik toe aan eten. Ik had nog chili con carne, dat vonden ze allemaal maar apart eten.
Toen ik het warm had maakten we de afspraak dat ik even rustig ging eten dat we na het eten wel even gingen wandelen met Juna en dat haar dan om en om mochten vasthouden. 1 meisje ging niet en toen ik haar vroeg om ook te gaan zei ze : Nee ik blijf bij jouw en wil zien hoe snel jij je bord leeg hebt. En daar heeft ze goed op gelet, om de minuut vroeg ze of ik mijn bord al leeg had.......dreumes van 4 jaar.
De andere dames konden daar niet op wachten en die gingen alvast met Luna op stap. Buiten het hek van de camping lieten ze haar los, tegen de afspraken in. Luna bedenkt zich niet en rent terug naar mij en de dames maar zoeken..
Savonds nog aangesloten bij het vuurtje wat in een wastrommel werd gestookt en toen naar bed.
Vroeg wakker en om 8.15 zat ik weer op de fiets.
Al vlot kwam ik dit bord tegen, er is daar dus een gigantische militair oefenterrein.
Had niet veel last van wind tegen dus de trip ging vlot en geen uitdagingen πŸ˜‡.

De volgende foto heb ik genomen in een grote stad, wie de stad weet mag het mij mailen en de eerste krijgt €10 van mij. ;)
Ben zeer benieuwd naar de antwoorden.

En natuurlijk ook even pauze:
En mijn eindbestemming was Tilburg en daar had ik gekozen voor de stadscamping, gezocht met Google.......niks te vinden. Toen opnieuw gezocht en kreeg ik een anders adres. Daar vertelde ze me dat ze al 7 jaar weg waren van de oude plek. Dus wat is de les: vertrouw niet alleen op Google.
En hier sta ik nu, het is een zeer smalle camping wat onderdeel is van een groter park. In dit park mogen geen honden, doe je dat wel dan kost dat €175. Dus eigenlijk mogen er op de camping ook geen honden maar de vrijwilliger van dienst vond ik een uitzondering was.....
Dus Kuna staat nu illegaal op de camping.
En dit is mijn uitzicht:
Ik was hier al om 12.30. ik merk dat het fietsen steeds vlotter gaat en heb dan ook 60 km gefietst. Als deze trend doorzet fiets ik de komende dag meer km.
Zo dat was het weer voor vandaag. Tot morgen.

Reacties

  1. Den bosch , niet te missen om de bosse bollen van Jan de groot , die bij die rotonde worden verkocht
    Mijn vrouw is er verzot op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas waren ze uitverkocht op het plekje waar ik koffie ging drinken.
      En de verschillende namen: autocorrectie......

      Verwijderen
  2. Het beeld ziet we uit als het beeld aan het begin van de City of London, vanaf de de Aldwych kantπŸ˜…πŸ˜…
    De camping in Tilburg ziet er leuk uit!!😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ook wel even meezitten!!
    Wel uitkijken dat de hond niet schizofreen wordt… Luna, Juna, Kuna … roept u maar πŸ˜„
    Met de hartelijke groet, BYF en een knuffel voor Luna ehhh πŸ€”πŸ§
    ja πŸ˜… 🐢

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels een stuk verder na onze laatste mail. Gelukkig ontvangen we nu weer jouw berichtjes.
    We zijn weer bij.
    Mooie belevenissen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naam vergeten te vermelden maar bericht is van Steffie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Rudi, je was in mijn favoriete stad Den Bosch en nu in mijn studentenstad Tilburg. Mooi dat de flow erin zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dat het zo vlot gaat Rudi. Bijna bij de grens. Veel succes vandaag.
    Groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaat lekker Rudi!
    Groet Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij de dreumes van 4 hoor ik vader of moeder praten ;)
    MB

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat echt als een speer...mooi dat het nu mee zit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

terug naar boven 6 06082025

op weg naar de hoge Veluwe