besluit tot wachten......090626

Nadat ik gewacht had dat het droog werd na een gigantische onweersbui ben ik rond 9.45 op de fiets gestapt.
Het was eerst heerlijk fietsweer en de route ging over de Veluwe waar ik goed kon oefenen in het beklimmen van heuvels.
Ook nog even een pauze gehouden zodat Luna even met haar hobby bezig kon......
Dit deed onze vorige hond, Sunny, ook altijd. Als we dan vertrokken van onze kampeerplek lag die bezaait met kapot gebeten stukjes hout.
Ik kon daar even genieten van hoe mooi Nederland wel niet is.
Toen verder op de fiets en toen: kompleet uit het niets een plens water dat ik direct nat was tot aan mijn fietsbroek en ook Luna zat in een bak water en was zeikenat.
Hier nam ik het besluit. Ik ga nu naar een camping en ik wacht op mooi weer. Zo is er geen zak aan en ook voor Luna geen doen.
En zo sta ik er nu bij:
Met dit als uitzicht:
Niet verkeerd dacht ik om hier even een paar dagen te wachten totdat het weer beter is. Ze voorspellen zondag.
Gelukkig heb ik alle tijd en kan me dit veroorloven.
En het voelt ook goed om zo even tot rust te komen en even niets te hoeven.
En ja: het moet wel leuk blijven.
Dit is camping Groenendaal in Groenendaal.
Dus u bent nu een tijdje bevrijdt van mijn blogs, zondag verder.

Voor diegenen die hun mailadres bij : Ziggo,KPN of Home hebben kreeg ik de volgende tip van een Expert:

Deze kunnen gebruikers zelf doen om het mogelijk op te lossen: Vraag vaste lezers met een Home.nl- of Ziggo-adres om jouw Gmail-adres aan hun contacten toe te voegen en eventuele mails als "geen spam" te markeren.

En dan voor de anonieme reageerders: wil je anoniem blijven is dat natuurlijk ok. Maar mocht je toch Ja naam erbij willen zetten dan kan dat op het plekje wat hieronder op het plaatje is aangegeven.
Je kunt daar aangeven dat je wil reageren met je Google account maar je kunt daar ook je naam ingeven en dan gewoon verder klikken.
Dan wens ik iedereen alle goeds en tot zondag.
Liefs Rudi.

Reacties

  1. Na regen komt zonneschijn en als pensionado mag alles en hoeft niets.
    Alice is het hier helemaal mee eens😎🤠

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Rudy, bij regen ben je er snel zat van. Nu dan even alles laten drogen en op naar beter weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig Rudi. Het gaat zoals het gaat, en bij regen kun je beter even pas op de plaats nemen. Daarbij heeft Luna nog geen zwemdiploma.
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat … in de regen fietsen, echt niet leuk en helemaal niet bij zulke wolkbreuken. Was hier vandaag ook zo alleen … ik zat niet op de fiets 😀. Geniet van de omgeving, de ☀️ zal weer gaan schijnen. Hartelijke groet, BYF en knuffel voor Luna 🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn ook plensbuien 😉
    Veel plezier weer.
    Groeten MB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk en je staat er prachtig bij op de camping ⛺🏕️
    Kijk uit naar de update van zondag 🥳🥳🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe je reist met de elementen 🌧️☀️🌈

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige fotos van mooi Nederland Rudi. Groet, Evert

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk, even lekker bijkomen!
    Fijne dagen in Groenendaal.
    Groetjes Erene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pieter Hulshof9 juni 2026 om 11:33

    mooi dat je alle tijd hebt en geen gehaast...ik kreeg ook jouw mail via Home in de ongewenst box en heb nu je contactgegevens ingevoerd , ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verstandig van je Rudi, regen is goed voor het land, maar niet voor de fietser!
    En..., je blogs vervelen niet hoor!

    Hartelijke groet,
    Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed besluit! <3 Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ruud, zondag wordt het beter, dan maar weer verder. Geef Luna maar een knuffel van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Rudi
    Leuk om je te volgen via deze blog
    Wij kwamen je afgelopen maandag tegen bij Bussloo waar we een duik namen
    En hebben toen je ‘Mooie Rooie’ bewonderd🤩
    Fietsen met enorme plensbuien is zeker niet leuk.Groot gelijk om paar dgn rust te houden
    Geniet ervan!
    Groet Marike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Marike mocht je een melding willen op je mail wanneer ik weer iets schijf stuur dan je mailadres naar ruditouw@gmail.com en dan zet ik je op de mailinglijst. Leuk dat je mij hebt opgezocht.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

terug naar boven 6 06082025

op weg naar de hoge Veluwe