daar sta je dan 220626
Dag lieve lezers:
Na een zeer onrustige nacht, deels door de hitte maar ook doordat ik pech heb, hing ik klokslag 8.30 aan de telefoon.
Na heel veel heen en weer gepraat ging er geregeld worden dat iemand zou komen kijken.
En dan begint het wachten , ondertussen wel naar een andere plek verhuisd waar tegen de avond meer schaduw was en waar het een stuk rustiger is.
Rond 15.00 werd ik er toch wel zat van en maar weer bellen en ook informeren of er zelf wat mogen regelen en dat de verzekering dat dan vergoedt.
Toen kwam uit de hoge hoed dat de fiets wel gerepatrieerd kan worden maar dat de mooierooie niet inbegrepen was.
Heel wat heen en weer gepraat want in het gesprek over het afsluiten van de verzekering heb ik expliciet gevraagd: wordt ik met alles terug gebracht naar Nederland wanneer ik pech heb. Ja meneer dat gaat gebeuren.
Nou nee dus en dan het onmenselijke dat je gewoon aan je lot wordt overgelaten en dat ze je dan ook nog een mooie vakantie toewensen.
Heb direct een klacht ingediend en ga zeker bij ze langs wanneer ik in Zuidlaren ben.
Nu laat ik toch maar eerst de monteur zijn werk doen maar heb daar geen vertrouwen in en daarna maar kijken hoe we naar huis komen.
Gelukkig is Marijn bereid om een bus te huren om mij op te halen.
Diep triest allemaal en dat komt bovenop het feit dat ik niet naar Bretagne ben gefietst of de monteur moet een wonder laten gebeuren.
Liefs van mij.
Dit is toch zeer onmenselijk en alleen maar naar de regels kijken.
BeantwoordenVerwijderenHet is wel jammer dat je mogelijk je einddoel nu niet gaat halen!
Wellicht aankaarten bij Max Vakantieman.
BeantwoordenVerwijderenHeb al wel bij Unive een klacht ingediend. Over verdere stappen denk ik nog na.
VerwijderenWat een tegenslag weer. Hopen dat het toch gewoon gerepareerd kan worden.. maaar.. is het dan ook zo dat ze de camper ook niet repareren omdat het geen fiets is?? En waarom hebben ze je de eerste keer wel met camper en fiets weer thuis gebracht?
BeantwoordenVerwijderenDat is wel heel vreemd. Als je autopech hebt met een aanhanger, laten ze die toch ook niet staan?
Caravan zit aan de fiets gekoppeld op moment van pech dus lijkt mij een eenvoudig iets.
Och, wat balen Rudi. Het ging allemaal zo mooi! Hoop dat de monteur nog iets vuur je kan doenπ€
BeantwoordenVerwijderenGroet Henriette
Ik duim voor n reparatie. Zodat jullie verder kunnen.
BeantwoordenVerwijderenGroet Leo
He bah, da's niet mooi. Ze moeten zich aan hun woord houden. Hoop op dat wonder. Kan de fabrikant niet nog wat betekenen? Groet, Richard N
BeantwoordenVerwijderenDikke knuffel, Rudi ❤️❤️❤️
BeantwoordenVerwijderenSneu einde van je avontuur. Andere wielen met brede banden en stevige spaken onder de caravan monteren?
BeantwoordenVerwijderenDoorgaan zonder caravan?
ik hoop dat de monteur nog iets voor je kan doen.
BeantwoordenVerwijderensterkte
groetjes jeannet
Herken je verhaal mbt de verzekering, Rudy. Je wordt echt aan je lot over gelaten. Afwachten hoe je thuis komt. Of misschien toch een klein wonder. Rudy, veel succes en sterkte.
VerwijderenIk hoop dat er nog een wonder gebeurd..we gunnen je dit zo....π
BeantwoordenVerwijderenKan de fabrikant van de fiets niet 2 nieuwe wielen sturen, je bent toch ook een visitekaartje voor hun
BeantwoordenVerwijderenBalen zeg! Hoop voor je dat het mee gaat vallen, een wonder monteur. π€πΌ
BeantwoordenVerwijderenGr Marian
Hoi Rudi, wat balen voor je! Hoop ook dat er een wonder gebeurt!
BeantwoordenVerwijderenGroet, Atefeh
VerwijderenAch wat sneu zeg. Hopelijk kan de monteur nog iets voor je betekenπ In elk geval sterkte. Lieve groet, Petronet
BeantwoordenVerwijderenVette pech dus en dat met deze hitte. Hoop dat er nog een goede oplossing komt, verder of naar huis. Hou je haaks, we denken aan je, BYF en een dikke knuffel voor jou en Luna π»ππ»♀️πΆπππΌ
BeantwoordenVerwijderenNiet mooi! ππ
BeantwoordenVerwijderenLieve Rudi,
BeantwoordenVerwijderenHet kan toch niet waar zijn dat je avontuur hier strand! Ik genoot zo van je blogs. Ik leef met je mee en hoop ergens nog op een wonder!❤️πΆ
Groetjes,
Marie-Claire
Aaawww! Wat ontzettend naar! Ik leef met je mee! ❤️
BeantwoordenVerwijderen