en dan nu.....260626

Dag lieve mensen 

Omdat iedereen zo meeleeft even een update:
De afgelopen dagen zeer veel gebeld, er werd telkens gezegd: wij bellen u terug, maar dat gebeurde niet.
Zal jullie niet vermoeien met wat er allemaal aan tekst voorbij is gekomen, maar daar lusten de honden geen brood van.
Het laatste was dat ze mij vanmorgen om 10.00 zouden bellen, Nee dus en laat ik daar dan ook niet verbaasd over zijn.
Dus om 12.00 zelf maar weer gebeld, vriendelijke dame aan de lijn en die snapte dat ik na 6 dagen nu toch echt wel een antwoord wil.
Dat ging ze regelen. Uitkomst: ik kreeg 150 euro voor de heenreis van mijn zoon en 150 euro om samen weer terug te reizen......
Ik heb haar nog gevraagd wat dan de kosten zijn van repatriëring, maar dat wist ze niet.
Heb gezegd dat ik er klaar mee ben en dat ik bij terugkomst wel ga evalueren op het kantoor in Zuidlaren en dat ik dit hele gebeuren ver beneden peil vind en dat ze de klant niet centraal stellen. Dat je op z,on antwoord 6 dagen moet wachten......
Ondertussen wel een mooie Libelle op de foto gezet.En dit kwam aan de overkant voorbij.
Het is een waterhoen.

En hoe nu verder: zondag wordt het koeler en dan ga ik toch nog een stukje fietsen. Daarna komt Marijn met auto en aanhanger en wordt ik naar Bretagne getransporteerd. Hier ben ik heel blij mee
Terug zien we nog wel maar helaas niet fietsende.
Mijn andere zoon en schoondochter en kleinkind komen nog 2 weken bij me in Bretagne, ook een feestje.
En bij terugkomst in Nederland gaan we de mooierooie zo verbeteren dat dit niet weer voorkomt.
Veel geleerd ook al heeft deze week mij veel energie gekost.
Dus zondag w.s. nog 1 blog en daarna stilte.
Groet van mij en van Luna

Reacties

  1. Wij snappen het. Laat maar weten als we je kunnen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet gemakkelijk dit gedoe achter je te laten. Op naar Bretagne en geniet daar met je familie.
    Thuis maar “rustig” kijken wat verstandig is. 👍😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rudi, probeer toch te genieten en laat af en toe ff weten hoe het gaat in Bretagne ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enorme domper zo. Hopelijk lukt het straks in Bretagne om alles los te laten en te genieten van een "andere" mooie vakantie. Liefs, Daniëla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, vet balen dus 🤯🫪 Hoop dat je het achter je kunt laten en toch nog kunt genieten van Bretagne en de kinderen, Amarin en Luna. Prachtige foto trouwens van haar. Hou je haaks!!
    Hartelijk groet van ons en een hele dikke knuffel voor Luna,
    BYF 🐶🌻🙋🏻‍♀️😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat een stom gedoe Rudi. Probeer toch maar te genieten. Fijn dat je zoon jou naar Bretagne brengt. Sterkte en kop der veur. Lieve groet Petronet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zonde dat je jouw fietskampeer passie moet stoppen Rudi. Van harte een mooie ( gezins) vakantie in Bretagne toegewenst. Groet Evert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Rudi,

    Wat een ellende!
    Je bent zolang je niet declareert, dan ben je een schadegeval en voor hen een schadepost.

    Geniet van het goede met de familie, hartelijke groet,

    Joop

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

terug naar boven 6 06082025

op weg naar de hoge Veluwe