de vierde dag, reis naar Zandvoort. 30-04-2024

Vandaag een wat korter verhaal, de tocht was maar 40 km.
Wakker geworden op een grote camping tussen de campers, niet echt gezellig.
Aan belangstelling trouwens geen gebrek en zelfs toen ik in bed lag hoorde ik nog mensen erover praten en foto,s maken.
Wat is nu het verschil tussen een grote camping en de kleintjes? Op de kleintjes ben je iemand en is er persoonlijk contact met de beheerders, op een grote ben je een nummer en is er geen persoonlijk kontakt. Dit was mijn nummer op camping IJburg
Nadat ik vertrok van de camping kwam.ik al snel bij het pondje aan wat mij overbracht, het blijft leuk z,on pondje.
En toen dwars door Amsterdam, maar mijn route planner lied mij een mooi breed fietspad volgen, o.a. dwars over het Westergasfabriek terrein heen.

En onderweg even koffie pauze, zag geen plekje waar ik even zelf koffie kon zetten dus toen maar een terrasje.....is geen straf. Toen ik bij het bestellen zei dat ik geen suiker of melk hoefde kreeg ik 2 koekjes. Erg lekker.

Ik kwam ook bij een stuk historie langs, een gebouw uit de Waterlinie. Daarnaast was een soort brug over een drassig stuk grond. Deze was ongeveer 150 breed. Mijn mooierooie is 90 cm breed.Dit was dus weer een uitdaging. En ja hoor, midden op brug tegenliggers, gelukkig fietsers. Ik stijf aan de kant en toen konden ze langs. Achter mij stopte een brommer, hij moest wachten totdat ik over de brug was. Maar iedereen blijft vriendelijk.

En dan het slot, aankomst in Zandvoort en mijn kleinkind helemaal enthousiast, we hebben zelfs een paar uur spelletjes gedaan in de mooierooie.

Donderdag starten we met de terugreis.

Reacties

  1. Prachtige reis en veel gezien onderweg. Liefs Steffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder en heel leuk om te lezenπŸ‘πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne tijd en de groeten daar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig πŸ€ veel plezier daarvoor. Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig. Heel veel plezier gewenst met je kinderen en kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig hoor geniet ervan
    groetjes jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om via dit blog mee te kunnen genieten van je belevenissen Rudi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Start met blog schrijven.

TESTRIT

Testnacht